over ons

We mogen dan een jong bureau zijn, maar we zijn al jaren in de maak. Onze oprichter, Mariska Bank, heeft het vak geleerd bij Models At Work, de huidige partner van The CRW met meer dan 20 jaar ervaring. Binnen een paar jaar klom Mariska op van hostess naar projectmanager, waarbij ze zowel voor als achter de schermen waardevolle kennis opdeed. Op slechts 25-jarige leeftijd sloot ze een partnerschap met haar vorige werkgever en richtte ze The CRW op – een no-nonsens agency die Gen Z voor jou laat werken.

Op de arbeidsmarkt speelt Gen Z ‘hard to get’, toch weten wij ze voor jou aan het werk te krijgen - en altijd met plezier. Het enige waar ze allergisch voor zijn in nonsens. Onze CRW pakt elke klus aan met energie en toewijding. En teamwork gaat altijd boven eigenbelang. Deze commitment naar het team is wat onze poule een hechte CRW maakt.

een bonte cRW

Van wereldreizigers en studenten tot professionele atleten en acteurs op zoek naar een extra job, onze crew is een bonte mix aan mensen die oprecht plezier hebben in hun werk. Met als gemene deler enthousiasme, betrouwbaarheid, jezelf kunnen zijn, no-nonsense, goede social skills en excelleren in teamverband. Deze waarden maken dat mensen door onze strenge selecties komen; maar hun diversiteit maakt The CRW pas echt bijzonder.

proactieve pros

Ons team neemt actie nog voordat iets op je to-do lijst landt. We komen niet alleen om een taak uit te voeren, maar begrijpen het einddoel van onze klant. Met als voornemen die te overtreffen. Dat is ons favoriete spel, en dat hebben we genoeg geoefend om onszelf pro’s te kunnen noemen.

IJzersterke teams

Een winnend team? Daar sleutelen we niet aan. Zo werken we al bijna 3 jaar met hetzelfde team voor Red Bull, omdat zij altijd de juiste vibe weten neer te zetten. Wij koesteren een positieve werksfeer, omdat het altijd doorstraalt door naar klanten én gasten. Het overstijgt zelfs het werk – onze CRW’ers worden vaak vrienden voor het leven.

een strakke organisatie

Met dank aan ons partnerbureau Models At Work, dat al decennialang meegaat, lopen al onze processen gesmeerd. Toch blijven we altijd kijken hoe onze operatie verder kunnen optimaliseren en nemen daar alle lessen die we leren in mee. Met dank aan wekelijkse evaluaties blijven we ons ontwikkelen om in te kunnen blijven spelen op de veranderende vraag vanuit de markt.

De magie van drie

Je kan nooit in alles het beste zijn. En wij geloven dat al het goede in drievoud komt. Daarom hebben wij ervoor gekozen om ons te richten op 3 area’s; hosting, promotie en horeca. Zo richten wij ons enkel op opdrachten die we écht goed onder de knie hebben en onze klanten zo goed mogelijk te helpen.

daden spreken

Als je al ruim twintig jaar in het vak zit, dan weet je dat daden meer zeggen dan woorden. Wij zijn niet anders. We houden van een uitdaging en doen altijd wat we beloven – en vaak beter. Als wij een opdracht aannemen, dan kan je het met vertrouwen loslaten. Omdat wij het waarmaken. Altijd.